ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

4:46:00 μ.μ. administrator 0 Comments


Ξεκινάω λοιπόν ,θέλοντας να αφιερώσω αυτό το άρθρο, με πολύ αγάπη και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς που με βοήθησαν... ο καθ' ένας με τον τρόπο του.

Τους ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά γιατί πιστέψανε σε μένα, με υποστήριξαν και με ενθάρρυναν να μοιραστώ μαζί σας όλα αυτά που πριν απολάμβανε μόνο η οικογένεια μου φυσικά .

Ήταν δύσκολα στην αρχή μέχρι να οργανωθώ άλλα το ταξίδι ήταν πολύ διασκεδαστικό στην πορεία. Δεν θα ξεχάσω τις συγκεντρώσεις που κάναμε για να διαλέξουμε σε ποια συνταγή θα καταλήγαμε , έχοντας αρκετές φορές φτιάξει το ίδιο γλυκό με δέκα διαφορετικούς τρόπους. Για να μην μπερδευόμαστε ονομάζαμε τα γλυκά με αριθμούς και χρησιμοποιούσαμε χαρτάκια για τις βαθμολογίες.



Μέχρι που τελικό λιμανάκι είναι αυτό το υπέροχο blog που φτιάξαμε με την βοήθεια πολλών φίλων (κάτι σαν λεύκωμα ο καθένας)και πολύυυυυυ υπομονής... κάποιες φορές καθόλου υπομονής.

Ευχαριστώ λοιπόν τις φίλες μου   Κατερίνα, Ευρυδίκη, Βαγγελιώ, Μάρω, Μαρία, Δήμητρα την ταλαντούχα Ελένη η οποία είναι και δημιουργός του λογότυπου και φυσικά την οικογένειά μου .

Τους έχω ευχαριστήσει όλους προσωπικά αλλά θέλω και από εδώ να ξέρουν πως αναγνωρίζω την αγάπη τους. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι και ας μην τους αναφέρω εδώ.
Γι’ αυτό πιστεύω πως ο κατάλογος των ανθρώπων που με ανιδιοτέλεια βοήθησαν θα συνεχίσει να μεγαλώνει , όπως και η καρδία μου για να τους χωράει όλους.

 Καλωσορίσατε λοιπόν! Αφεθείτε να σας παρασύρω στον μαγικό κόσμο της κουζίνας, να γεμίσουμε μαζί τα χέρια μας με χαρούμενη ζαχαρόπαστα αλλά και εύκολες κατασκευές.


 
Ξεκινάμε με ένα φοβερό καλοκαιρινό πάρτι που έγινε στην παραλία μέσα στην πόλη.
Η καταπληκτική ιδέα του μπαμπά Νίκου ήταν να βάλουμε τραπεζάκι μέσα στη θάλασσα για να σβήσει η κόρη τα 9 κεράκια της.
Μαγική απόφαση για μένα που έχω ξετινάξει το ίντερνετ για ιδέες και δεν έτυχε να πετύχω κάτι παρόμοιο, οπότε ότι πρωτότυπο μου τραβάει πάντα την προσοχή!


Θέμα της τούρτας ήταν Winx. Ξανθό το κορίτσι ξανθιά και η φιγούρα.

Αν θέλετε να δείτε πως έκανα την φιγούρα Winx βήμα-βήμα πατήστε εδώ.

0 σχόλια :